37904
/

    Hakkımızda

    İnsan Odaklılık: Çalışan memnuniyeti ve bağlılığına önem vermek, müşteri memnuniyeti ve bağlılığına önem vermek, kurumsal sosyal sorumluluk çalışmaları yapmak, empati yapmak, kendini değil işini sevmek, çalışanlarımızın, müşterilerimizin ve tüm paydaşlarımızın mutluluğunun sürekliliği için vizyoner bir yaklaşımla iş yapmak.
     
    Başarı odaklı olmak ; başarma arzusuna sahip olmak, insan, doğa ve her türlü toplumsal faydaya odaklanmış, paydaşlarla ( çalışan, müşteri, taşeron, tedarikçi, toplum, çevre, hissedar ) birlikte başarmak ve tutku ile çalışmak. Müşterilerimizle ilişkimizi, alım-satım dinamiklerinin ötesine taşıyan; onlarla derin, kalıcı, duygusal bağlar kurmayı amaçlayan etkinlikler tasarlamak, yeni başlangıçlar için ilham kaynağı olabilmek.
     
    Şeffaflık: Çalışan memnuniyetinde şeffaf olmak, müşteri memnuniyetinde şeffaf olmak, diğer tüm paydaşların memnuniyetinde şeffaf olmak. Herkesle açık iletişim kurmak, güvenilir olmak, adil olmak, hesap verebilen bir şirket olmak, her zaman her konuda açık olmak, halka açık bir şirket olmak, samimi ve dürüst olmak.
     
    Uzmanlaşmak: Ana faaliyetlerimize odaklanarak büyümek, üretimde ve her aşamadaki hizmette ( satış öncesinde, satışta, teslim öncesinde, teslim sırasında ve teslim sonrasında ) , sürdürülebilir kalite için uygun yönetim sistemleri, toplam kalite yönetimi ve yönetim modellerini uygulamak konusunda uzman kişilerle çalışmak, uzman kişilerle paylaşımlarda bulunmak, geri bildirimlerini almak ve iyileştirme süreçlerimizde bu uzmanlıkları kullanmak.
     
    Yenilikçilik: Yeniliğe açık olmak, yenilikleri ( teknoloji, iş yapış yöntemleri vb.) sürekli yakından takip etmek, değişimleri önleyici yaklaşımla birlikte yönetmek, farklı olmak. Çalışan yetkinliği, çalışanları yeniliklere cesaretlendiren, inovasyon yapabilen bir şirket olmak. Yenilikleri sürekli takip eden, yeni ürün ve hizmetler geliştiren, öneri sistemi ile sürekli iyileştirmeleri çalışanlarının katılımı ile yapan bir şirket olmak. Tüm çalışmalarında Teknolojiyi en iyi şekilde kullanan bir şirket olmak. Yeni trendleri başta çalışanları olmak üzere herkesle paylaşan bir şirket olmak.